ÁSZF

A szerződés hatálya:

Jelen szerződés hatályos ettől az időponttól: 2020. 11. 01.

Általános szerződési feltételek (ÁSZF) a helpklubkartya.hu (a továbbiakban “Weboldal”) használati és termék-, illetve szolgáltatás megrendelési feltételeiről.

A Webáruház címe: https://helpklubkartya.hu/

A weboldal üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Leiner Andrea E.V.

Székhely címe: 1133 Budapest, Dráva utca 5/c

Adószám: 69584451-1-41

Nyilvántartási szám: 53394598

A kereskedő statisztikai száma: 69584451-8552-231-01

Bankszámlaszám: OTP Bank 11773133-00183923

Áruház adatai:

E-mail: info@helpklubkartya.hu

Web: www.helpklubkartya.hu

 

Az általános szerződési feltételek elfogadása

A regisztráció, illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Weboldal szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Weboldal felhasználója között.

Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Weboldal  szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

 

A megrendelés folyamata

A weboldalon kezdeményezett megrendelés, azaz az “Elolvastam és elfogadom a felhasználási és rendelési feltételeket” bejelölése, és a “Megrendelés elküldése” gombra való kattintás elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet hatálya alá tartozik. A termék kosárba helyezésével, majd a pénztár oldalon a megrendelés elküldésével a felhasználót fizetési kötelezettség terheli.

 

A weboldalon csak regisztrált felhasználók vásárolhatnak, a regisztrációs folyamat közvetlenül a megrendelési folyamatot előzi meg.

A megrendelés előtt a felhasználónak szükséges kitöltenie a felhasználói fiók létrehozásához szükséges regisztrációs űrlapot. Ennek beküldésekor a rendszer automatikusan generál egy felhasználónevet és egy jelszót, melyek együttes használatával a vásárló beléphet saját fiókjába. A belépési adatokról emailt kap a regisztráló. A regisztrációs űrlap beküldése után a rendszer automatikusan átirányítja a felhasználót a termék/ szolgáltatás megrendelésének oldalára, ahol a számlázási adatait szükséges megadni, és elküldenie a rendelést.

 

A felhasználói jelszó és a felhasználónév automatikus generálása után a webáruház szoftver emberi beavatkozás nélkül küld értesítőt a vásárlónak. A felhasználónév később nem változtatható meg. A jelszóhoz sem az üzemeltetőnek sem a forgalmazónak nincs hozzáférése. A jelszó megváltoztatása, és elveszett jelszó újragenerálása emberi beavatkozás nélkül, szoftveresen történik, ezt kizárólag a felhasználó kezdeményezheti fiókjába belépve, vagy a belépési űrlap alsó sorában látható “Elfelejtett jelszó” linkre kattintva.

 

Az üzemeltető fenntartja a jogot jelen szerződés egyoldalú módosítására.

 

Az üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy bizonyos megrendeléseket, indoklás nélkül elutasítsanak.

 

A megrendelőre vonatkozó feltételek

A megrendelő regisztrációkor / vásárláskor köteles valós adatokat megadni. Megrendelő lehet 18. életévét betöltött cselekvőképes személy, vagy gazdálkodó szervezet képviselője.

 

Jótállás

Üzemeltető nem forgalmaz a kötelező jótállás körbe tartozó tartós fogyasztási cikket így nem jótállásra köteles.

 

Panaszkezelés

Írásban az üzemeltetőnél: info@helpklubkartya.hu e-mailcímre küldött levélben lehetséges. A panaszt 8 munkanapon belül kivizsgáljuk és orvosoljuk.

 

A szerződés létrejötte

Ha a felhasználó megrendelést küld a Weboldalon, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között.

A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

 

A szerződés magyar nyelven jön létre, a Weboldal elektronikus formában, automatikusan tárolja.

 

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

 

Árak

A Weboldalon a virtuális termékek esetében közzétett árak ÁFA mentes árak.

 

Vásárlási feltételek:

A Felhasználó, aki igénybe veszi / megvásárolja a weboldal fizetős szolgáltatásait, tudomásul veszi és elfogadja, hogy a vásárlás az alábbi fizetési módokkal lehetséges:

 

Banki átutalás: A banki átutalás esetében a szolgáltatás díját a Felhasználónak, az Üzemeltető bankszámlájára szükséges átutalni. Az utaláshoz szükséges adatokat az Üzemeltető, a weboldalon a megrendelés elküldése után közvetlenül biztosítja a Felhasználó részére, valamint egy visszaigazoló emailben is elküldi, illetve az alábbiakban is megtalálja:

 

  • Leiner Andrea e.v.
  • Bank neve: OTP Bank.
  • Bankszámla szám: 11773133-00183923

 

Lehetséges fizetési módok

Átutalás az emailben megkapott megrendelés visszaigazolásban szereplő adatok alapján.

 

Felelősség:

Az üzemeltető nem vállal felelősséget a weboldal átmeneti elérhetetlensége esetén.

Az üzemeltető nem vállal felelősséget az elektronikusan továbbított üzenetek megsemmisülése késedelmes megérkezése, egyéb probléma miatt beálló károk tekintetében, mivel az internet nyílt, teljes körűen biztonságosnak nem tekinthető hálózat.

A weboldal használatával a Felhasználó az alábbi feltételeket, tudnivalókat elfogadja, a Felhasználói feltételek (ÁSZF) megszegése előfizető esetében az előfizetés felfüggesztését vonja maga után.

 

Hozzáférés a weboldal tartalmához:

A weboldalon vannak mindenki számára elérhető és csak Felhasználók számára fenntartott tartalmak.

 

Szabadon elérhető tartalmak:

Az Üzemeltető általi szolgáltatások leírásai és kondíciói, illetve az Üzemeltető által írt vagy más forrásból nyilvános cikkek, videó anyagok.

Hírlevelek:

A felhasználók a regisztrációkor hozzájárulnak, hogy a weboldalon megjelenő új tartalmakról hírlevél formájában értesítést kapjanak.

A hírlevélről történő leiratkozás történhet a hírlevélben található (Leiratkozás) link segítségével.

A hírlevélről történő leiratkozás után az Üzemeltető törli a Felhasználó által megadott adatokat és semmilyen módon nem tartja meg.

 

Kedvezmény kártyával rendelkező magán személyekre vonatkozóan:

 

Felhasználási mód

A Help klubkártyát a felhasználó a weboldalon feltüntetett kedvezményt adó cégeknél történő vásárlás során tudja használni. A kedvezmények mértékéről a kedvezményt adó cégek döntenek, illetve a kártya felhasználási módot is ők határozzák meg (személyes vásárláskor vagy webáruházban használható a kártya).

A webáruházas vásárlásokhoz a kedvezményes kupon kódokat a felhasználó a www.helpklubkartya.hu oldalon a saját fiókjába történő belépés után a „kedvezmény galéria” menüpont alatt tudja megnézni.

 

Szolgáltatás időtartama és fizetési módja

a, 1 éves, fizetős kedvezmény kártya estében:

Az igényelt kártya egy éves időtartamra szól, melynek lejárta előtt értesítjük a Felhasználókat a szolgáltatás automatikus meghosszabodásáról, valamint lehetőséget biztosítunk a szolgáltatás lemondására is. Az éves szolgáltatás igénybevételi díjának kifizetése egyösszegben történik.

 

A felhasználó tudomásul veszi, hogy a Help kedvezmény kártya automatikusan megújul minden évben egy  újabb évvel, és a kártya használati díját a felhasználó köteles megfizetni. A felhasználó a fiókjában tudja lemondani a kártyáját a megújulás előtt 1 hónappal. Az előfizetést mindig csak előre lehet lemondani, a már levont/ átutalt díj nem kérhető vissza.

 

A Felhasználónak jogában áll a szolgáltatás lejárata előtt lemondani a szolgáltatást, viszont lemondás esetében az Üzemeltető pénzvisszafizetésre semmilyen körülmények között nem kötelezhető.

A kártya tulajdonost semmilyen vásárlási kötelezettség nem terheli.

 

b, Egyszeri díjas, örök érvényű kedvezmény kártya esetében:

A felhasználó tudomásul veszi és vállalja, az egyszeri díj megfizetését, melyet egy összegben fizet ki a csatlakozáskor.

 

A kártya tulajdonost semmilyen vásárlási kötelezettség nem terheli.

 

 

c, Ingyenes, örök érvényű kedvezmény kártya esetében:

A felhasználó ingyenesen regisztrál be, mely során a regisztrációhoz szükséges felhasználói adatait valamint a számlázási adatait megadja, azért, hogy a rendszer elkészítse és elküldje a megadott email címre a nulla Ft-os kedvezmény kártyát. A regisztrálót semmilyen vásárlási kötelezettség nem terheli. Az ingyenesen regisztráltaknak a kártya ingyenes marad, a regisztrációhoz később sem tartozik semmilyen rejtett, vagy egyéb költség.

 

Az ingyenes, örök érvényű kedvezmény kártyát korlátozott darab számban biztosítjuk.

 

Általános rendelkezés:

A kedvezmény kártya rendszerbe regisztráltak vállalják, hogy a regisztrált tagok számára a saját felhasználói fiókban található kedvezményes vásárlásra jogosító kupon kódokat 3. félnek nem adják tovább, nem hozzák nyilvánosságra. Ennek megszegésével a regisztrációja azonnal törlésre kerül, és semmilyen anyagi kártérítésre nem jogosult.

 

A megrendelés lépései:

  • Felhasználói fiók létrehozása
  • Számlázási adatok megadása
  • Kiválasztott csomag/ szolgáltatás megrendelés elküldése
  • Választott termék kifizetése
  • A megrendelés visszaigazolása
  • Emailben kiküldésre kerül a virtuális kedvezmény kártya

 

 

Felhasználóknak elérhető tartalmak:

  1. A Felhasználó által, a Regisztrációnál megadott adatok.
  2. Virtuális Help kedvezmény kártya
  3. Kedvezmény kupon kódok
  4. Egyedi ajánlatok
  5. Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

 

 

Kedvezményt adó cégekre vonatkozóan:

Kötelezettségek:

 

A regisztrált cég vállalja, hogy azoknak a magánszemélyeknek, akik az ANTO Card logóval ellátott, érvényes kedvezményes kártyával rendelkeznek, ezt vásárláskor felmutatják, illetve on-line vásárláskor a cég által biztosított kupon kóddal vásárolnak, a cég által regisztrációkor felajánlott kedvezmény mértékét folyamatosan biztosítják a kedvezmény kártya birtokosok részére. A cég vállalja, hogy az ügyfél vásárláskor a felmutatott kedvezmény kártya érvényességét és a felhasználóját ellenőrzi, és csak érvényes kedvezmény kártyával rendelkezőknek biztosítja a felajánlott kedvezményt.

 

Amennyiben a kedvezményt adó cégnek lejár a regisztrációja, azt követően a weboldalról inaktiváljuk a cég profilját és a látogatók számára nem lesz elérhető. A tagságot megújító számla kiegyenlítése után kerül a céges profil újra aktiválásra.

 

Amennyiben a cég nem fizetés miatt lett in aktiválva a kedvezményt adó cégek oldalai közül, semmilyen kártérítés nem igényelhető.

 

Szolgáltatás időtartama és fizetési módja:

a, 1 évre szóló tagsági csomag esetében:

A kedvezmény kártya tagság egy éves időtartamra szól, melynek lejárta előtt értesítjük a Kedvezményt adó céget a szolgáltatás automatikus meghosszabodásáról, valamint lehetőséget biztosítunk a szolgáltatás lemondására is. Az éves szolgáltatás igénybevételi díjának kifizetése egyösszegben történik.

 

A felhasználó tudomásul veszi, hogy a Help klubkártya automatikusan megújul minden évben egy évvel, és a tagsági használati díjat a felhasználó köteles megfizetni. A felhasználó a fiókjában tudja lemondani a tagságát a megújulás előtt 1 hónappal. Az előfizetést mindig csak előre lehet lemondani, a már levont/ átutalt díj nem kérhető vissza.

 

A Felhasználónak jogában áll a szolgáltatás lejárata előtt lemondani a szolgáltatást, viszont lemondás esetében az Üzemeltető pénzvisszafizetésre semmilyen körülmények között nem kötelezhető.

 

 

b, Egyszeri díjas, örök érvényű kedvezmény kártya esetében:

A felhasználó tudomásul veszi és vállalja, az egyszeri díj megfizetését, melyet egy összegben fizet ki a csatlakozáskor.

 

c, Ingyenes, örök érvényű kedvezmény tagság esetében:

A felhasználó ingyenesen regisztrál be, mely során a regisztrációhoz szükséges felhasználói adatait valamint a számlázási adatait megadja, azért, hogy a rendszer elkészítse és elküldje a megadott email címre a nulla Ft-os tagsági igazolást. Az ingyenesen regisztráltaknak a tagság ingyenes marad, a regisztrációhoz később sem tartozik semmilyen rejtett, vagy egyéb költség.

 

Az ingyenes, örök érvényű céges tagságot korlátozott darab számban biztosítjuk.

 

Regisztráció és céges profil megjelenés lépései:

 

  • Felhasználói fiók létrehozása
  • Kiválasztott csomag megrendelése, számlázási adatok megadása és a választott csomag kifizetése
  • Saját fiókban a céges profil kitöltése és beküldése
  • Admin jóváhagyás után az admin közzéteszi a feltöltött céges profilt

 

A kedvezményt adó cégek részére elérhető tartalmak:

  1. A cég által, a Regisztrációnál megadott adatok.
  2. Virtuális Help tagsági kártya
  3. Saját céges profil adatai
  4. Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

 

 

Záró rendelkezések

A szerződő felek rögzítik, hogy a jelen szerződést átolvasást és értelmezést követően, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, elfogadnak és magukra nézve kötelező érvényűnek ismernek el. Ezt a megrendelő a távollévők között kötött szerződés szabályai szerint, azaz az “Elolvastam és elfogadom a felhasználási és rendelési feltételeket” bejelölésével, és egyidejűleg a “Megrendelés” gombra való kattintással elfogadja.

 

 

Budapest, 2020. november 1.